FİRMA PROFİLİ

Neumo Türkiye

Neumo; 1947 yılında Almanya’da gıda ,içecek, ilaç ve kimya endüstrilerinde ihtiyaç duyulan paslanmaz çelik boru, boru elemanları, bağlantı elemanları, akış kontrol ekipmanları üretimi ve temini amacıyla kurulmuştur.

Avrupa’da bu amaca yönelik çalışan en büyük ve yaygın faaliyet gösteren firmalardan biridir. Kaliteli üretim, zamanında teslim, iyi teknik hizmet ve müşteri isteklerini karşılamak NEUMO ‘nun temel ilkeleridir. NEUMO firmaları kendilerini bu doğrultuda oluşturur ve geliştirirler.

Neumo Mühendislik ve Paslanmaz Çelik San. ve Tic.Ltd.Şti., NEUMO-EHRENBERG grubunun bir üyesi olarak 1999 yılında İstanbul’da kurulmuştur.

Bağlantı elemanları ve ekipmanları,vanalar ve kaynaklı ekipmanlar konusunda başarıyla faaliyet göstermekteyiz.Ürünlerimizin kimya,petro-kimya,ilaç,gıda ve benzer endüstrilerde dayanıklılığı kanıtlanmıştır.
Bütün bunların yanında özel ürünlerin imalatı ve montaj çalışmalarını da deneyimli elemanlarla sürdürmekteyiz. Paslanmaz Çelik boru,vana ve bağlantı elemanlarında geniş stok olanakları ile müşterilerimizin acil ihtiyaçlarında hizmetlerindeyiz.

NEUMO; paslanmaz çelik imalat ve uygulamalarında deneyimlere dayanan uygulanabilir çözümler önerir ve ekonomik,verimli,uluslararası tecrübe ile hizmet sunar. Mühendislik problemlerinin çözümünde deneyimli ve uzman elemanlarımız müşterilerimiz için avantajdır.

Paslanmaz çelik ürün imalatı için deneyim,üretim kapasitesi, ürün yelpazesi ve tasarım çok önemlidir.

Neumo Mühendislik ve Paslanmaz Çelik Şirketi, ISO 9001:2008 sertifikalarına sahiptir.

ISO – Sertifika EN

ISO – Sertifika TR

ŞİRKET POLİTİKASI

 

  1. Tüm ürünlerimiz müşterilerimizin üretim standartlarının gerektirdiği kaliteye sahiptir. Bunu sağlayabilmek için;
    • Güncel kurallar ve teknoloji takip edilir.
    • Sürekli iyileştirme ve geliştirme için gerekli tedbirler alınır.
    • Müşteri beklentileri azami ölçüde karşılanır.
    • Deneyimlerimizi müşterilerimizle paylaşarak sürekli yenilik içinde olmak,
    • Son kullanıcının ürünlerimizi tam bir güven içinde kullanması sağlanır.
    • Müşterilerimizin çözüm ortağı olurken çevre faktörlerini ve sosyal sorumluluklarımızı unutmamak.
  2. Şirket üst yönetimi, bu politika doğrultusunda kalite yönetim sistemi şartlarına eksiksiz uyar, etkinliğini sürekli arttıracağını taahhüt eder.
  3. Bu taahhüdü yerine getirebilmek için, tüm proseslerde her yıl yeni hedefler belirler ve belirlenen bu hedefleri periyodik olarak değerlendirir.
  4. Şirket üst yönetimi;
    • Tedarikçiler, müşteriler, ve çalışanlar ile olan ilişkilerinde şeffaf, adil ve dürüst olur.
    • Devletimize, tedarikçilerimize, müşterilerimize ve çalışanlarımıza katma değer sağlar.
    • Şirket içinde demokratik ortamın gelişmesini sağlar.
    • Yapılan tüm işlerde toplum yararlarına ve çevreyi korumaya öncelik verir.
  5. Şirket itibarını arttırmak için, şirket üst yönetimi;
    • Tedarikçiler, müşteriler, ve çalışanlara karşı verdiği sözleri tutmayı taahhüt eder.